יום שבת, 24 ביולי 2010

10 האמסיז הכי טובים בכל הזמנים ע"פי Mtv.

main
אינני יודע מתי פורסמה הרשימה הזאת אבל מצאתי אות כאשר קראתי את הביוגרפיה של ביג דאדי קיין.
אני מראש אומר שיש פה כמה שממש אבל ממש לא יסכימו עם הרשימה הזאת כמו שאני לא.
הרשימה פורסמה ב-Mtv.
10 האמסיז הכי טובים בכל הזמנים לפי Mtv:
1.ג'יי זי|Jay Z
jayz

ג'יי זי (Jay-Z, נולד ב-4 בדצמבר 1969) הוא שם הבמה של שון קורי קרטראנגלית: Shawn Corey Carter) הוא ראפר, מפיק מוזיקלי ואיש עסקיםאפרו-אמריקני.

ג'יי זי, אחד הכוכבים הגדולים ביותר של הראפ האמריקני של שנות ה-90, מצליח בעת ובעונה אחת לנהל קריירת סולו מצליחה ביותר, לנהל חברת תקליטים, ואפילו להפיק את תקליטיהם של בני טיפוחיו בזירת ההיפ הופ. הוא ראפר זוכה 8 פרסי גראמי, והיה מועמד ל-16 פרסים אלו. ג'יי זי הוא בן זוגה של הזמרת המצליחה ביונסה, ואף נישא לה בחשאי בביתו בנוכחות 30 מוזמנים בלבד.


2.טופאק|Tupac
pac
טופאק אמארו שאקור (16 ביוני 1971 - 13 בספטמבר 1996), ראפר ושחקן אמריקני. נחשב עד היום בעיני רבים בעולם כראפר הגדול ביותר בכל הזמנים. בתחילת דרכו כראפר, קרא לעצמו "MC ניו יורק", אך התפרסם בכינוי "מקיאוולי". במהלך חייו מכר 77 מיליון עותקי אלבומים ברחבי העולם, מתוכם 43 מיליון בארצות הברית, יותר מכל אמן ראפ/היפ-הופ אחר.

3.נוטוריאוס בי.איי.ג'י|Notorious B.i.G
big

הנוטוריוס בי.איי.ג'י. (.The Notorious B.I.G), הוא כינויו של כריסטופר ג'ורג' לאטורה ואלאס (Christopher George Latore Wallace), הידוע גם בשמות ביגי סמולס (Biggie Smalls) ופרנק וייט (Frank White). ואלאס היה ראפר אמריקאי פופולרי שפעל באמצע שנות התשעים (21 במאי 19729 במרץ 1997). ראשי התיבות .B.I.G (היוצרים את המלה "גדול") מציינות את המילים "Business Instead of Game" ("עסקים במקום משחק") ומאז מותו את המילים "Books Instead of Guns" ("ספרים במקום רובים").

היריבות המתמשכת בין חברות התקליטים העוסקות בראפ והיפ הופ, "באד בוי" (ילד רע") ו"דת' רואו רקורדס" (תקליטי גזר דין מוות"), האפילה על הקריירה שלו עד למותו ב-1997, אך מאז מותו הוא נחשב בעיני רבים לאגדת היפ הופ. הוא זכור בזכות היותו מספר סיפורים ומאלתר טקסטים מוכשר, ובזכות סגנון ההגשה הקל להבנה אך המורכב שלו. הוא נחשב לאחד הראפרים החשובים בהיסטוריה של תעשיית ההיפ הופ.

4.ראקים|Rakim

rakim (2)

William Michael Griffin, Jr.(מאוחר יותר שינה את שמו לראקים אללה,28 ינואר,1968)ידוע בשם הבמה שלו ראקים,הוא ראפר אמריקני ואחד מהמשפיעים על תעשיית ההיפ הופ ונחשב לאחד מהאמסיז הכי טובים בכל הזמנים בשל הפלואו המיוחד שלו והליריקה המצויינת שלו שלעולם לא מאכזבת.

5.נאס|Nas

nas2

נאסיר ג'ונסאנגלית: Nasir jones, נולד ב-14 בספטמבר 1973, גדל ברובע קווינס שבניו יורק), המוכר יותר בשם נאס (לשעבר "נאסטי נאס", "Nasty nas") הוא כוכב היפ הופ, מפיק מוזיקלי ושחקן קולנוע. למרות שלא סיים את לימודיו בחטיבת ביניים, הצליח לרכוש רמה גבוהה של שליטה בשפה האנגלית, אותה ניצל מאוחר יותר לעבודתו ככותב. היה חלק מלהקת ההיפ הופ "דה פירם" (The Firm- הפירמה, החברה) שהושפעה מתרבות המאפיה עד שהתפרקה ב-1998.

6.קיי.אר.אס-וואן|KRS-ONE

krs

לורנס אנתוני פארקר (Lawrence Parker) הוא ראפר אמריקני הידוע בכינויו KRS-One. הוא נולד בברונקס שבניו יורק בשנת 1965.

פירוש שמו הוא Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone.

הוא היה מראשי ומייסדי להקה בשם Boogie Down Productions, שהוקמה בשנת 1987 עם שחרור האלבום הראשון תחת החברה, Criminal Minded.

בין השנים 1987-1990 נודע KRS One בעקר בזכות שירים בעלי מסר פוליטי וחברתי, לכן גם קיבל את הכינוי "The Teacher".

7.ביג דאדי קיין|Big Dady Kane

kane

Antonio Monterio Hardy נולד ב10 לספטמבר 1968 ידוע בשם הבמה שלו ביג דאדי קיין הוא ראפר אמריקני אשר החל את קריירתו כראפר בשנת 86 עם ההרכב גוסי קרו.קיין אחד האמסיז המוכשרים והמשפעים.

8.אייס קיוב|Ice cube

cube2

אייס קיוב (Ice Cube, נולד ב-15 ביוני 1969 בשם או'שיאה ג'קסון בלוס אנג'לס), זמר ראפ ושחקן אמריקאי. היה מחבריה של להקת מוזיקת הראפהמצליחה N.W.A.

אייס קיוב הכיר את ד"ר דרה כאשר היה חבר בלהקת הראפ הקטנה C.I.A. לה כתב את השיר Boyz-n-the hood עבור HBO ב-1986. כאשר השיר לא התקבל בשל מילותיו הגסות הוא החליט להקים עם מכריו להקה בשם N.W.A (Niggers With Attitude). אייס קיוב שר את הקול הראשי של הלהקה, הלחין את מרבית השירים ואף חלק משירי האלבום שלהם ושל חלק מהאלבום Eazy-Duz-It של Eazy-E ב1988.

9.אמינם|Eminem

eminem

מרשל ברוס מאת'רס השלישי (נולד ב-17 באוקטובר 1972), המוכר בשמות הבמה אמינם וסלים שיידי, הוא זמר ואמן היפ הופ אמריקאי.

אמינם הוא אחד מאמני ההיפ הופ הפופולריים, המצליחים והשנויים במחלוקת ביותר בעולם כיום, ונחשב לראפר הלבן הטוב ביותר בכל הזמנים. במשך הקריירה שלו זכה אמינם זכה ב-128 פרסים, ובהם 9 פרסי גראמי, 10 פרסי בילבורד, 10 פרסי VMA, ופרס אוסקר אחד (השיר המקורי הטוב ביותר, על הלהיט Lose Yourself מסרטו 8 מייל). אמינם מכר מעל ל-80 מיליון אלבומים בכל העולם.

10.אל אל.קול ג'יי|LL Cool J

ll

James Todd Smith נולד ב14 לינואר 1968 ידוע בשם הבמה שלו ll cool j ופירושו ladys love cool james.


מה אתם חושבים,מה אתם הייתם עושים???? חחח






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה